BuroMert Hayırlı olsun diyelim o zaman 😊 Sağlıklı huzurlu bir hayatı olur inş.. Benimde oğlum olacak Pazartesi epidural sezeryan olucam.İlk hamileliğim baya korkuyordum ama bugün birkaç arkadaşım aradı sağolsunlar baya motive ettiler tecrübeleriyle..İnsan sanki bu evrede hep iyi şeyler duymak istiyor..Yarın akşam yine heyecan basıcak biliyorum ama kendimi kasmamaya çalışıcam..Elimden geldiğince buraya güzel bir hikaye yazmak istiyorum umarım gerçek olur 🤗