Kızlar 32+4 haftalığım cuma akşam sancı girdi ama böyle ara ara olan artan ve dakikalık ya da saatlik bir sancı değil. Bebek sağ tarafımda kaskatı kesiliyor ve inanılmaz hareketli dedim acaba pozisyona mı geçiyor sabaha kadar öyle uyuyamadım. Şimdi de hani regl olmadan önce kasıklarımız üst bacaklarımız ağrır ya o ağrıdan var. Doktor Pazartesi günü gittiğim de nst de ağrı görmedi her şey yolunda dedi yalancı sancılar başlamıştır artarak devam edecektir demişti ama bi tık endişelendim erken doğum felan değildir dimi?