Kızlar selam , 38+4 teyim 2 gündür ishalim vardı bugün sabahtan beri mide bulantısı ile savaşıyodum az önce istifra ettim ve karnımda inanılmaz kasılmalar başladı resmen kıvranıyorum soğuk soğuk ter döküyorum sizce doğum başlangıcı olabilir mi ? Ya da üşütmüşmüyümdür ? Hastaneye gitmelimiyim bilemedim