Canım hiç korkmaz bebişinin doğum zamanı zaten çok iyi 36 dan sonrası prematüre olmuyor artık ki benim görümcem 33 te doğum yaptı ona rağmen bebeğini küveze almadılar, büyük ihtimalle bir sıkıntı olmasın diye küvezde tutuyorlardır gözetim amaçlı, içini ferah tut olacağın önüne kimse geçemez sen şöyle yapmasaydım böyle yapmasaydım diyorsun ama yapmasaydın bile bebeğin o gün doğacaktı çünkü zamanı o gündü.. hemen toparlanmaya bak yavrunun sana ihtiyacı var 🌸