ElaEge Bebekcee 6+4’teyiz annecim asla beni üzmüyor mide bulantım hiç olmadı hamile olduğumu bile unutuyorum arada çok iyi gidiyor şimdilik maşallah💕
Bebekcee 6+3 te gördük biz kızlar kalp atışını. Gördük diyorum çünkü dinletmedi doktor. Kalbini ısındırıp zarar verebiliyormuş küçük olduğu için
annelik_4 Bebekcee bazen birden sancı giriyor sık sık idrara cikiyorum ve sürekli uyumak istiyorum doğum 9 Haziran dendi bakalım hayırlısı
Bebekcee Ben de sık idrara çıkıyorum canım. Uyuma isteğimi çalıştığım için anlayamıyorum pek. Doğum mayıs sonu inşallah benimde 🙏
pinar_033 Bende 7+4 çok şukur canı saolsun miniklerimiz çok sallaniyom yorgunluk halsixlik mide bulantisi ama şikayet degil tatli şeyler
birLinaannesi Bebekcee 9. Haftaya girdik. Sürekli idrarım gelmeye başlıyor🤦🏻♀️😂 dışarda 1 saat zor durdum eve yetiştim.. iştahım çok yok bulantılarım yüzünden. Geceleri yanmam yok denecek kadar azaldı şükür. Hayırlısı olsun bakalım 🙏🏻