Canım benim sol boşluğuma senin dediğin gibi bir ağrı girmişti ben doktora gittim karın ultrasonu istedi safra kesemde taş çıktı doğumdan sonra ameliyat dedi sadece şuanlık ağrıların biraz fazlalaşır dedi seninde olucak diye bişey yok ama benim böyle oldu bilgin olsun