Kubra_enc34 Büyük bir dert değil ama fikirlerinizi almak istediğim bir konu nasıl çamaşır yıkıyosunuz? Kaç farklı kategoriye ayırıyosunuz benim 5 6 farklı kategorim oluyor ama öyle olunca da her gün çamaşır yıkamak zorunda kalıyorum birde kaç dakikalık program kullanıyosunuz
aslanprenses_ Kubra_enc34 renkliler ayrı beyazlar ayrı. Çarşaflar ayrı. Yani üç oluyor galiba sadece 😳
Merve1414 Kubra_enc34 renkliler beyazlar siyahlar havlular ve cocukalrinki diye 5 e ayrıyorum sabah 7 de başlıyorum makinayi calistirmaya ne var ne yok o gün yikiyorum ama kış ayanida her gün çamaşır yıkanır heralde ssimdi kurutmak kolay
Pera48 Kubra_enc34 siyahlar çoksa ayrı azsa koyu renklilerle beraber, solmayan açık renkler, beyazlar, bir de bebeğimin kıyafetleri ayrı yıkıyorum
Gayeatk Kubra_enc34 ben renkliler ara renkliler ve beyazlar olmak üzere üç kategoride yıkıyorum, sofra kullanmıyorum kullansam muhtemelen ayrı yıkardım ama genelde mutfak havlularını falan rengine göre ara renkliler ve beyazlar la yıkıyorum, ama asla yağlı olmuyor onun dışında mutfak bezlerini Tursil ve Arap sabunu ile tencerede kaynatıyorum. Ayar olarak da beyazları geceden Tursil ve Arap sabunu ile beklettiğim için 40 dereceye atıyorum renkliler de genelde 30 çok kirliyse 40 ara renkliler de 40 derece, çocuğum olmadığı için ve elbiseler genelde günlük değiştiği için böyle
nunusmom Kubra_enc34 beyazlar, renkliler, siyah (koyu renk ve kotlar), çarşaf nevresimler, ve bebişinkiler de açık ve koyu renk olarak ayırıyorum. Kızımın kıyafetleri sık sık yıkanıyor bnde inanın siizin gibi hemen hemen hergün makine çalıştırıyorum 😂 ama kışın bu daha az olıyor malum yazın ter sıcak vs daha çok çamaşır çıkıyor kirliye 😂
Hilal2 İç çamaşırları dışında kıyafeyleri hep beraber yıkıyorum anaaa hiçç uğraşamam mendil atıyorum renkleri karışmasıb diye sadece yoksa hiç benlik değil üşenirim çamaşır dağ olur bide kızımınkiler ayrı yıkanıyor okadar 🤣🤣🤣🤣 ben tembelim
hunilimom Kubra_enc34 siyahlar renkliler beyazlar havlular birde çocukların var onlarında bazı solan kıyafetleri var onları da ayrı yıkıyorum çarşaflar felan da var ama onlar zaten kendi arasında yıkanıyor 😂 siyahları 1.5 saat kot siyah ayarı var onda 40 derece yıkıyorum renkli çarşaf çocukları gömlek 1 saat 5 dk 60 derece 40 derece arası havluları pamuklu on yıkama 3.5 saat 90 da yıkıyorum
PervinY Kubra_enc34 Renkliler, Beyazlar, Siyahlar, Banyo havluları, Mutfak havlu ve sofra bezleri, 5e ayırıyorum.
Melodimm Kubra_enc34 Yeni evlendigimde anlamiyordum renkli beyaz falan.Atdim hepsini aynı anda yikadim😂😂Beyazlar pembe olmuştu.Sadece eşimin gomlekleri vardı beyaz olanlar pembe oldu.Aksama nasil aciklicam diye dusunuyordum😂😂Birden aklima geldi.
Baahar4549 Kubra_enc34 Ben haftada 2 gün ayırıyorum ütü dahil. Siyahlar, renkliler, beyazlar, eşimin gömlekleri, bir de benim beyaz iç çamaşırları (gebelikten dolayı iç çamaşırını beyaz giyiyorum onları da 60 ya da 90 da kaynatıyorum enfeksiyondan korkuyorum açıkcası). Ekstra olarak hafta içi mutfak havlularını birikince onları kaynattırıyorum bir makine de. Bebiş gelince de onunkileri ayrı yıkarım.
Feyzabeyoglu Kubra_enc34 renkliler beyazlar olarak iki ayri grupta yikarim. Hassas olan camasirlari yarım saatlik programa atarım. Beyazlari yikarken bi tur da bembeyazlari çamaşır suyuyla yikarim o kadar 😅 Genelde pamuklu 40 derecede yikiyorum Siyahlari 1 saatlik programa atarım Beyazlari 2 saat13 dklik uzun programa atarım Çamaşır sulu yikadigim bi turu da 1 saatlik programa atarım Umarim karışık anlatmamisimdir🤣
Aydemi Renkliler,beyazlar,siyahlar,iç çamaşırı,havlu,çarşaflar,battaniyeler ve paspas ve kilimler diye uzayan bir liste
ikiprensannesi53 Kubra_enc34 beyazlar 60 derece 800 devir ön yikamali ekstra durulama ile 3 saat yıkanır renkliler 40 derece 800 devir ön yıkama ekstra durulama ile 2 buçuk saat yıkanır iki oğlumun çamaşırları birlikte 40 derece ön yıkama ekstra durulama ile 2 buçuk saat yıkanır koltuk ortulerim yarım saatte yıkanıyor herhangibisey yapmıyorum