-Mervemom merhaba
bende 36+0 ilken doğum yapmıştım. 46 cm ve 2400 kg ağırlığındaydı. Yani hemen hemen aynı şeyleri yaşamışız. Normal doğumu zorlasam da olmadı, acil sezeryana alınmıştım ben. Merak etme çabuk toparlıyorlar.
Benimki hatta bir hafta küvetse kalmıştı. Şimdi maşallahı var.
Allah tez zamanda ikiniz adına da toparlanmalı nasip etsin