Yagizinannesi_ Kızlar 12+5 haftalığız banyoda popomun üstüne düştüm sırtıma şiddetli ağrı girdi öncesi düşük tehlikem vardı yarın doktor kontrolüm var acbaa acile gitsem mi kanama falan yok şuan
zumrasmom1 Yagizinannesi_ ay bende düştüm canım aynı banyoda ayağım kaydı. Kanama yoksa ayaklarını yükseğe koy uzan yarına kadar. Ağrı düşmeden kaynaklıdır büyük ihtimal kastın kendini düşmemek için.
Liv3652 Yagizinannesi_ 1 ay önce falan bende merdivenden ayni şekilde düşmüştüm hareketlerini takip ettim bir sorun olmadı ama başkasında olup olmayacagi anlamına gelmez düşük tehlikeniz de varmış muhakkak kontrol edin birşeyiniz olmasa bile baktırın içiniz rahatlar en azından çok geçmiş olsun
KzbnAlpaslan Bazen illa dışarda kanama olmayabilir rahmin iç duvarında da olabiliyor en iyisi bir gidip baktır 🙃
october hemen acile gidin. bosuna strese girip bebegi daha kotu etkilersiniz yoksa ultrasonla baksınlar kanama alanı var mı
Yagizinannesi_ Deletedmom_70 herhangi bir sorun yok akıntınkanama takibi yap birşey gelirse hemen gelşn dedi
Gulsah_09 Yagizinannesi_ 14 haftalığım merdivenden dustum 4 gun once kanamam ypktu ama hemen doktora gittim doktor bu durunlarda plesentada kanama olabiliyor dedi bakti bir sıkıntı yok ilac da verilebiliyor boylr durumlarda dedi ama gerek gormedi bence ne olur ne olmaz hastaneye gidilmeli herkeste farkli boyle seyler
Yagizinannesi_ Gulsah_09 hastaneye gittim sorun yoktu şimdi koyu kahverengi akıntı geldi şimdi yine gideceğim böyle birşey olursa gel demişti