Kızlar babam benzin bidonuna su doldurmuş bana su getirdi bir dikleyişte içtim birden tat geldi ağzıma kokusu tadı sinmiş. Ağlamamak için zor tutuyorum kendimi bebeğe bir şey olmasın kusmaya çalıştım yapamadım. Babam da üzüldü çok şişeler karışmış bilerek olmadı diyor. Bir şey olur mu? Tadı vs kalmadı ağzımda çok yoğun değildi ama napmam lazım. Yoğurt falan mi yiyeyim