Et benlerinin cinsiyetle hiçbir alakası yok. Benim iki cinsiyetten de çocuğum var ikisinde de et beni oluştu boynumda da kolumda da. Doğumdan sonra yaktırdım. Bu tamamen annenin bağışıklık sisteminin hamileyken zayıflamasından dolayı virüsün patlak vermesi.