Evet arkadaşlar sonunda oldu. Endişe,korku derken salı günü ikinci spinal sezaryanimi oldum. Korkularım doğumdan değildi oğlumu bırakıp doğuma girecek olmamdi. Sabah 6.30 da evden çıktık hastaneye gittik yatisim yapıldı damar yolu vs hazırladılar. Tabi bu süreçte oğlum odaya girmedi ağladı götürmesinler seni diye yazarken bile ağlıyorum. Ameliyat onlugumu giydirdiler ama o kadar çok ağlıyorum ki titreyerek oğluma sarılmak istiyorum gelmiyo sen beni bırakıyorsun diyo çok yipraticiydi tabi benle bir eşimde ağlıyor. Sonunda geldiler beni sedyeye aldılar ağlayarak çıktım odadan ama ettiğim dualari anlatamam oğluma hemen kavusayim diye yalvardım Rabbime. Asansöre binip ameliyathaneye indim çok hizlilardi anestezi uzmanı geldi korkuyomusun dedi hayır çabuk olun bitsin ben gitmek istiyorum oğlumun yanına dedim. Hemen eğildim zaten ilk dogumumdan süreci bildiğim için. Belime iğne yapıldı aicaklik hissettim sonda takıldı zaten hiç hissedilmiyor ağrı acı yok. Sonra kendi doktorum hemen ameliyata başladı 10 dk içinde oğlum doğdu ben ona yapılan işlemleri izlerken onlar dikim islemini tamamladı. Beni diğer sedyeye aldılar ve hemen çıkardılar. Oğluma söz verdiğim gibi kardeşini kucağımda ona götürdüm. Ameliyat esnasında kafamı çok oynatmadim sabit tutmaya dikkat ettim sonrasindada çok sık kahve içtim hiç basagrim olmadı. Yürümekte de zorlanmadım. Tek sorunum ilk dogumumdaki gibi gaz sorunu oldu ilk gün lavman yaptılar o şekilde tuvalete çıktım ama sonrasında eve geldigimin 3. Günü gaz sorunum cozuldu haliyle karnim sistigi için dikiş yerlerimde acıma oldu. Size tavsiyem doktorunuzla görüşün ve gaz için şurup vs varsa mutlaka vermesini rica edin. Güzel bı doğum geçirdim sadece çok duygusaldır hala oyleyim. Bugün doğum yapalı 5 gün oldu 5 gündür eşim ve çocuklarımlayim yarın eşim işe başlıyor ve ben iki oğlumla yalnız kalcam sanırım korkuyorum yada lohusalık bilmiyorum. Hepiniz sağlıkla kavuşun inşallah. Allah herkesin yardımcısı olsun.