-Elif123- zengooo sorunuzu tam olarak anlamadım ama ben de içiyorum. Toksoplazmayla nasıl bir alakası var anlayamadım
zengooo -Elif123- soyle ben fermente mutfağı diye bir yerden aldım.uzerinde pastorize edilmemiş yaziyo.sirke anası oluşabilir yaziyo.toksplazma negatif var .akşamı da kustum halada midem bulanıyor acaba o yüzden mi diye siz içiyorum musunuz
-Elif123- zengooo evet içiyorum toksoplazma kedi pisliğinden iyi yıkanmamış yeşillikten geçen bir enfeksiyon. Ondan olcağını sanmıyorum.