fizikcianne phibrows markasıyla çalışan yerlere yaptırmanızı tavsiye ederim en iyi boya kalıcılık o markada 2 kere yaptırdım ben 8 sene içinde pek acımadi benim uyuşturucu krem sürüyor zaten hafif hafif çizikler atıyor boyarken bı yandan içine işlesin diye lazer daha çok acıtıyor öyle örnek vereyim son yaptırdığım 2 sene falan oldu hala kullanıyorum