analique5306 Ayrıntılı ultrasonda bir sorun çıktığında bunu anne karnında tedavi edebiliyorlar mı? Yani bu yüzden mi yaptırmak gerekli oğlumda yaptırmıştım ama bu hamileliğimde 3700 tl dediler gereksiz geldi sanki yani ne olursa olsun aldırmayı düşünmüyorum sorun görseler de ne değişecek? Var mı bir bilen?
Fndkkrdu analique5306 detaylı ultrason bence şart kızıma hamileyken detaylı ultrasonda çentik çıktı ve çocuğum bu yüzden beslenemiyordu kontrol sürem o günden sonra 2 haftada bire düştü tansiyonum kontrol altında oldu sürekli kan sulandırıcıya başlandı gebelik zehirlenmesi yasayabilecegim ihtimaller arasındaydı erken doğum riskim hem bebeğimin hem benim hayatı riskimin olduğu çıkmıştı hepsi dbetayli ultrasonda farkedildi çok şükür sağlıcakla kucağıma aldım kontrol altında olarak.
Gamzegll analique5306 İkiz kızlarımdan birisinde böbrekte büyüme vardı detaylıda öğrendik takibe alındım geçmedi doğar doğmaz takibe başladık eğer fark edilmeseydi böbrek büyümedi devam edecekti ve ben fark etmeyecektim iyikide yaptırmışım ben devletten randevu buldum ama bulamasaydım 10 bin deseler mecbur verirdim
zumrasmom1 analique5306 özelde yaptırmanızı gerek yok devletin dogumevleri ücretsiz aynı gün yapıyorlar. Bence kesinlikle yapılmalı
Pera48 Evet bence şart, bazı bebeklerde böbrekte büyüme oluyormuş, bazılarının kalbinde delik, bazılarında yarık dudak oluyormuş mesela sonuncuda doğumda direkt ameliyata alıp düzeltiyorlarmış bebeği çünkü öyle ememiyor da.
analique5306 Pera48 anladım zaten eşim de yaptıralım dedi hiç düşünmeden ama ben eve gelince bi sorgulayım dedim oğlumda 2022de 800 tlye yaptırmıştım ne kader tuhaf doktorun bunlara 9 ay boyunca para karşılığı bakıyor olması. Devlettekiler ne yapıyor, parası olmayan ne yapıyor acaba 🤔
gncglozclk Pera48 24 haftalık olduk 21 de detaylıya gırdım 2 bobrek 4 milim genısleme dedı doktor gecedebılir gecmezse bıle dogumda tedavi edilir erken teşhis cok onemlş bısey dedı yaptırmakda bilgi sahibi olmakta fayda var
Pera48 analique5306 eğitim araştırma ya da kadın Doğum hastanesi varsa yakınınızda oradan(herhangi bir devlet hast. Kadın doğum uzmanı yeşil alan açabilir) randevu alıp sizi detaylı ultrason için perinatoloğa yeşil alan açmasını isteyebilirsiniz. Sonra eğer size tarih uyuyorsa orada detaylı ultrason yaptırabilirsiniz. Detaylı ultrason için 4 boyutlu ultrason gerekiyor maalesef devlet hastaneleri bu cihazlara sahip değil. Ancak büyük şehir hast. Bulabilirsiniz. Devlettekilerimn imkanları olmadığı için yani ☺️. Ki özel hastanelerin bile çoğunda bulunmuyor, ayrı kliniğe gidip yaptırmıştım ben de hem de riskli gebelik olduğu için 2 kez. Bir defa da kadın doğum hast. Gittim farklı bir görüş almak için.
Minikperi analique5306 devlette bedava zaten. Ben ağustos ayında (11 haftalıklen) kasım ayına (23 olacak) randevu aldım. Ücret ödemiyoruz devlette.
Annesii23 analique5306 bence şart ama o fiyat çokmuş ben 1200 e yaptıracağım randevu aldm başka bir sorduğum yerde 2 bin demişti bence biraz araştırın
Kahramankentli Bu fiyatlar şaka mı ben ilk gebeliğimde 2021 de yaptırmıştım 100₺ gibi fiyat farkı verdim özelde şimdi yine yaptırmam gerek ekstra bi ücret alınmıyor dediler sadece muayene ücreti yani ben anlamadım bizde mi bi terslik var
PrensinibekleyenAnnee analique5306 şart canım heryerine bakıyorlar iç organlarından gözüne rahim ağzı uzunluğu kısalıgına kadar herşeye bakıyorlar bak benim.bebegimin kalbinde minik.bir delik çıktı bu normal ultrasyonda asla.belli olmadı kaç doktor baktı ayrıntılıya kadar kimse fark etmedi
gamzecgr analique5306 absürt yüksek vermiş fiyatı başka yerlerden fiyat alın bence hangi şehirdesiniz
Sbha_13 analique5306 kesinlikle yaptirmalisin insallah kotu bisi cikmaz olurda cikarsa dogumdan sonra en azindan tedavisi falan yapilir
angel4545 analique5306 sorun görürlerse her hafta takip edilirsiniz karnınıza kaybedebilirsiniz bu sizin sağlığınızı da etkiler benim sorun çıktı her hafta gidiyorum kalbine bakılıyor şuan bişey yapılamıyor ama karnındaki sıvıda aşırı artış olursa karnımda ameliyat edilecek mesela bebeğe gerekli olmasa söylenmez diye düşünüyorum para vermek istemiyorsanız devlettede önden randevu alabilirsiniz