Bende girdim detaylı ultrasyona şükür öyle bisy yok her yanına bakıldı ama yengemin ogluda üfürme var dediler kücük bir oporsyon gecirmisti ama dogana kadar kendi de kapana biliyormuş diye biliyom erkn doğum oldu ı yüzden ameliyat etmişler di inşallah bısy olmaz canını skma