Demsi_83737 10 gün var adet olmama. Aşırı derecede kasık ve karın ağrım var. Dün gece baş dönmesi yaşadım geceleri sıcak basıyo terliyorum. Ne zaman test yapmalıyım. Kan versem çıkar mı
Minikkelebegim13 Demsi_83737 Erken diyorlar 10 gün öncesine gecikmeyi bekle bence canım benimde bat 12 ekim günümü bekliyorum test yapmak için
yenidenanne34 Demsi_83737 benimde bat 10 ekim ama daha cok var diye yapmiyorum sizde bekleyin bence biraz daha
Papatya_345414 Demsi_83737 o zaman erken canım, yumurtlamadan sonra en az 9 gün geçmesi lazım diyorlar
Demsi_83737 Papatya_345414 ana şöyle bişey var ki yumurtlama gününden 2 gün önce eşim gitti acaba onun öncesinde olmuş olabilir mi diye düşünüyorum. Eğer öncesinde olduysa kanda çıkar heralde
Minikkelebegim13 Demsi_83737 Evet aynıymışız benimde yumurtlama günüm 27 eylül görünüyordu takvimde(hamilelik ihtimali en yüksek olan gün). Hadi bakalım inşallah ikimizinde olmuştur güzel haberler alırız veririz birbirimize🥰
Demsi_83737 adatuna bi kaç gün daha bekleyeyim sonra erken gebelik testi yapayım ya da kan vereyim bi kaç gün sonra
Demsi_83737 yenidenanne34 beklemek çok sıkıcı bi an önce öğrenip ona göre önlem almak istiyorum. Ağır bi işte çalışıyorum ağır kaldırırken sağ taraf kasığım çok ağrıyo
yenidenanne34 Demsi_83737 zaten insan stres oluyor bi an önce belli olsa kafasından silip atıyor en azından. Allah kolaylık verrsin canim
Feyzadilara Demsi_83737 benm var gibi de yok gibide tuafim normalde istahli acikan biri degilm ama bu ara yiyorum acikiyorum