busra_ulcay153 Arkadaşlar ben pazartesi hastaneye gittim muayene ücreti ödedim cuma tekrar gittim ödemedim şimdi pazartesi tekrar gidicem ödicekmiyim ödemicekyim sizce
minikmucizeemaak busra_ulcay153 Kontrol süresi her hastanede farklı oluyor diye biliyorum. Mesela benim gittiğim hastane de 9 gün, 10. Gün gidersen tekrar ücret ödüyorsun
serapbttl busra_ulcay153 gittiğiniz gün dahil 10 gün kontrol süresidir pazartesiden pazartesiye 8 gün olur daha buda kontrol süresi içerisinde olur muayene ücreti ödenmez tahlil falan olursa ücret ödersiniz anca
busra_ulcay153 minikmucizeemaak benim 10 gün içerisinde yani pazartesiden pazartesiye ücret ödenir mi yarın tam 10 uncu günüm oluyor
minikmucizeemaak busra_ulcay153 8. Günün olmuyor mu canım nasıl 10. Gün, 10 gün süren varsa 8. Günde oluyorsun ücret ödemezsin