Merhaba geçen hafta çarşamba günü 37+6 iken kontrole gittim ve bebeğin kafası 39+6 çıktı bacak boyuda 39+4 falandı karın ölçüsü 37+6 ile uyumluydu yani son adet tarihimle zaten 35 haftadan beri sancılarım var düzensiz. Doktora normal doğuma engel olur mu diye sordum o da bana doğum esnasında uzmanlarla karar verileceğini söyledi. Perşembe günü randevum var ama aklımdan ne olacak nasıl olacak asla çıkmıyor. Beni de annem zor doğurmuş hatta vakumla çekmişler o yüzden kafamın arka bölgesinde hafif de olsa sivrilik kalmış ve annem çok zorlanmış. Ya beni de öyle zorlarlarsa diye çok korkuyorum bebeğimin kilosu da bir hafta önce 3510du başına böyle bi şey gelen var mı nasıl doğum yaptınız? Eğer perşembe günü bebeğin kafası 42 hafta çıkarsa ne olacak? Suni sancı mı verirler sezaryen mi olur? 24 haftada dört tane koroid pleksus kistimiz vardı o yüzden amniyosentez yaptırdık sancılarımın erken başlaması bu yüzden oldu bu arada hep riskli gebelikteydim.