Kızlar ilk doğumunda kayananama çıktım bu doğumunda evime çıkcam evimiz en üst kat bizim ayağımızdaki yakmıyor bizimle beraber 4 kişi yakıyor başka kimse yakmıyor karşim boş geçen sene kapı pencere pakmen yaptık hayla yok ısınmıyor dış cephede yapıldı petek temizliği yaptınız mı yada evi ısıtma çözümleri buldunuz mu dusukte yaksam bile sıçacak olacak ev yaşayan çözüm bulan bana acilen yazarmi acaba