OzlemC Hamileliğin son haftalarında/aylarında ağrım, kaşıntım, kalp rahatsızlığı, nefes darlığı ve iştahsızlığı olan var mıydı ? Allah aşkına nedir bu böyle yprumlar bekliyorum. Ciddi depresyondayım, yetmiyor vücut ağrılarım çok fazla. 😩
birgaripana_ OzlemC benimde ağrılrım cok fazla 3. Hamileliğim 38 haftalıgım ve en başından beri ağrılarım var. Nefes darlığı bendede çok sanki doğuma ne nefesim nede kalbim dayanacak gibi Senin kalbin mi ağrıyor yoksa çarpıntımı demek istedin
OzlemC birgaripana_ kalp çarpıntım var. Bunun da beraberinde nefes darlığı yaşıyorum. Gebeliğe bağlıyordum ama doktor alakası yok dedi son hafta beni telaşlandırdı. Çok sıkıntılı anlar yaşıyorum. Keyifsizim, halsizim, ne oturuo ne kalkabiliyorum, uyku zaten asla yok, ne yapıcam bende bilemedim 😢
birgaripana_ OzlemC nasıl alakası yokmuş burdaki herkes bundan şikayetçi 🙄 hatta bende 2. Hamielliğimde ritim bozukluğuda cıkmıştı ekgde Ee doktorunuz bişey yaptımı peki alakası yoksa hamiellikle?