Ben ilk doğumumu Hacettepe’de yaptım. Sabit bir doktor yoktu ama doktorların hepsi çok iyiydi. Sadece odada yalnız suni sancı çekmek bu sürecin uzaması vs beni yıprattı. Yoksa doğum da jinekologlar da hatta doğumdan sonraki çocuk doktorları da inanılmaz iyiler. Dediğim gibi yalnız kalmamak adına 2. hamileliğim şimdi A life Pursaklar hastanesinde Mehmet Demir’e gidiyorum. Paket en son 19 bindi. Doğum da 13 bin. Ankara’da diğer hastanelere göre de uygun . 🌸