Asel1211 Eşim sabah 5 ile 11 arası çalışıyor benim de son haftalarım annemlere vs uzağım 1 saatlik yol var bu haftalar da evde kalmam doğru mu çünkü bazı ani su gelişi vs olmuş biraz tedirgin oldum
Prenses5656 Bence ya biri yanınıza gelsin ailenizden yada siz gidin 🥺 çok Zor olur Allah yardımcınız olsun