yenibirannis bol su demişti bize emzirme danışmanı su su su en çok sütü yapan şey oymuş
Ben şekersiz tahin helvası falan da aldım
Annem komposto yapıyor kayısı ve duttan hem sezaryan sonrası bağırsak hareketi hem de süt yapması için. İçine şeker koymayacak ekstra meyvenin şekeri olacak zaten diye
E bebekten anne çayı aldım rezeneli hem gaz hem süt için onu içeceğim
Bir de bol bol dereotu falan yiyeceğim
Son olarak Solgar ın brewers yeast takviyesini denemeyi düşünüyorum