Sibel_72 uyuyup uyanıp 10 kere olur mu ya. Çok fazla o. Zannetmiyorum ben öyle olduğunu. Benim bebeğimde az hareket ediyor o zaman. Ama hiçbir sıkıntı yok elhamdülillah. Ben sayılar üzerinden takip yapılmasına karşıyım. Bariz hareket azlığı olursa farkedilir zaten. Onun dışında sabah, öğle, akşam hareket ediyorsa bana göre her şey yolunda demektir😊