Snadmn Hanımlar benim ilk gebeliğim ölümle sonuçlandı kiliste yaşıyoruz ama bu defa Gaziantebe gitmeyi düşünüyorum varmı iyi bir doktor
Alwayshope asyap evet benim doktorumdu bende ilk ölü doğum yaptım ikinci de gittim eli çok hafif kendisi bi abi gibi sanki hemde çok başarılı ilgili ve bilgili birisi