gamzecgr Mervekosar94 iki kere aldım 3 alt 3 üst takimlardan ve zibinlardan güzel kumaşları fena değil %100 pamuk beklemeyin tabi ama polyester oranı düşük baya
Mervekosar94 gamzecgr bende kararsız kaldım ucuz görünce normal yerlere göre cok uygun insan kuşkuya düşüyor
gamzecgr Mervekosar94 aldıklarımı kullanırım dediğim gibi içeriği fena değil ama tekrar almayı tercih etmem öyle söylüyeyim
Ayssergen Ürünler güzel kusursuz geldi 5-6 parça almıştım kullanırım ama öyle aman aman kaliteli beklemeyin
gamzecgr bdenerigokce yok değil ya üstüne baksanız %100 pamuk diyor ama eşim de bende magazaciyiz ikimiz de eminiz %100 pamuk olmadığına