Tbayram bence pilavci acin. Evet bebek dukkanida olur civarinizda yoksa ama yemek sektoru dha cok tutuluyor. Gecen bi magaza vardi bebegime.bsyler bakacaktm kapanmis megersem. Diger magazaya gdeyim dedm orasi da 2 katliydi bide o da kapanms. Cok uzulmstm. Ayrica bizim mahallenin basina pilavci acldi 3-4 masasi anca var, burda tutar mi ki yaa kim yicek pilav burdan flan dedm kendi kendime. Aha bi sene olacak neredeyse acilali, maşaallah işliyor da. Ne zmaan gecsem birileri var icinde. Bence pilavci acin yaa hem esinizde biliyormus madem 😏