MervAntp 3 numaraya kadar prima premium kullanıp sonra molfixe geçmeyi planlıyorum ben.Fiyat pahalı ama 3ten sonra molfix deneyeceğim.1 paket 1 numara 2 paket 2 numara aldım. Devamını bebeğin kilosu, pişik, koku, sızdırma durumuna göre takip edeceğim 🥰