Ben cok memnun kaldim 20 aylik kizimda halen kullaniyorum, ay sonu dogacak ogluma da ayni sekil kullanicam ins. Sizdirma derdi yok, 12 saate kadar kizarma pisik yapma gibi seyler soz konusu bile degil.
Ben 1numarayi ufak 2paket kullanmistim kizimda ama kiloya bagli, bizimki topalakti biraz 😅
2numarayi tam hatirlamiyorum ama sanirim 1ay kadar kullanmistim. Gunde ortalama 3-4 bez kirleten de oluyor, daha fazlasini da. Bebegin bagirsaklarina bagli, bizde mama aldigindan kabizlik problemimiz vardi, o yuzden fazla harcanmadi diyebilirim.
Oglanda ise 1 tane 1 numara aldim simdilik, sonrasina sonra bakariz diye.