History86 aslinda sanci denilen sey agri! 😊 yani kasilmalar ve ona bagli agri oluyo hani bildigimiz adet sancisi veya gaz sancisi gibi bisey degil. Az ve aralikliysa, hastane evine yakinsa bekle derim. Sık sık geliyosa 2 dk 1 dk gibi hayirli olsun doğuruyosun 😂 inşallah saglikla sihhatle kucaginiza alirsiniz yavrunuzu 😍