Merve1414 Günaydın güzel anneler hamilelik nasıl gidiyor 2.3 çocuklu annelerimiz ne hissediyorsunuz 2. 3. Çocuk için ben hem mutluyum ama aynı zamanda daha 3. Hamileliğin şokunu atlatamadim
Emosss51 Benimde iki çocuğum var 3.ye hamileyim . İstemediğim bir gebelikti . Bende o şoku atlatamadım hâla