seymasbal ya ben sizi o kadar iyi anlıyorum ki. 27 hündür hastanede oğlum daha kokusunu bilmiyorum. Hergün ağlıyorum ve daha da köyüsü kimse anlamıyor. Daha kötü örnekler verip şükret diyorlar. Evde çocuğu uyurken bile onu özleyen anneler, olsun hergün görüyorsun ya diyor. Tabi ki her halimie şükrediyorum ama bu da anne yüreği özlüyor haliyle. Lohusalık var hormonlar var. Kimse bunu anlamıyor.