Dila23 Kızlar Günaydın, Dün e bebege gittigimde, kendimi tutamadım ve biraz fazla yenidogan tulumu aldım)) Bunları değişim yapabiliyormuyuz? Yenidogan bedeni yerine 3 aylik bedene değişim yapmak mantıklı mı?
Miracleee Dila23 valla canım burda okuduklarım kadarıyla yenidogan fazla almayın diyor herkes. Bende 3-6 ay almayı düşünüyorum genelde Bi de bebek erkek olunca daha büyük doğuyor diyorlar. Değişim yaparlar sorun olmaz. Sonuçta parasını vermişsiniz. Daha pahalı bisey de alsanız farkı ödersiniz olur biter