Kaderyksl Trimesterde çok halsizdim hep uykum vardı kafamı koysam uyuyordum dedim 2. Trimesterde düzeltirim yok anam gene kafamı nereye koysam uyuyorum sn. İçinde yokmu buna çözüm böyle olmak istemiyorum🥲
Tufan_aras Trimester aslında hamileliğin bal ayıdır daha enerjik olursun vitamin ve ilaçlarına dikkat et ve üşenme yararsan hep bitkin olursun