Mrb bende ekimin 6 sında iğne mi vurdum iğneden iki gün sonra bel ağrım ve karnımın sol ve sağ tarafında kramplar oluyordu şuan ignemin 13. Gunundeyim bel ağrım iki gündür yoktu şimdi bel ağrım biraz var ve karnımın at tarafında ağrılar oluyor bazen sanki her an adet olcak misim gibi adetime daha yedi gün var sizce napmaliyim kızlar 🥺🤲