Kızlar 40 yaşındayım amh 0.39. 1 yıllık evliyim. Şubat ayında bir düşügum var. Bu ay tüp Bebek tedavisine başladık Konya’da. Ptesi yumurta toplanacak. Sağda 3 yumurtam var solda 1 tane. Soldaki küçük dedi. Dün akşam çatlatma iğnesi yaptım. Çok heyecanlı ve gerginim dualarınızı bekliyorum