Crocus20 evet genetiklige bende inaniyorum kardesim 1kiz 1 erkek oldu hicbirinde yasamamis ben 4 .haftadayim tatli yedim midem yandi biraz acabami diye dusundum bide sudan hic tad almiyorum ne kdr ilginc zorla iciriyolar sanki cesme usuyu iciyorum birde eksi yeme erkek tatli yeme kizmidir sizce 😊