Deyzi_2009 Hamileliğin son haftalarında adet ağrısı gibi ağrı yaşıyor musunuz bide alt tarafıniza ağrı giriyor mu 38+2 haftalığım Allah’tan bir mani gelmesse 2 hafta kaldı doğumuma hemen hemen normal mi nedir bunlar adet olacakmışım gibi ağrı var
Zeynep966 Bende 38+2 yim şuan da böyle büyük tuvalet var hissi var uyuyamıyorum hafif karım agrısı da var vajina agrısı da bir kaç kez yaşadım canım
Deyzi_2009 Zeynep966 normal canım onlar büyük tuvalete çıkmak o hissi gelmesi normal benimde öyle oluyor artık son haftalar olunca bebek baskı yapıyor rahme. Benim bacaklarım eklemlerim kas katı kesiliyordu hala öyle doktorun magnezyum yazmasiyla kurtardım son haftalarda aylarda oluyor öyle birtakım şeyler doğum belirtisi deil yanlız yani o farklı bir şey.