hastane çıkışı için bu takımı koyacağım sizce nasıl uygun mu ilk bebeğim tecrübesizim🥹
Takım olmasa bile atlet içlik üst zıbın pijama şapka olarak yedek koyun mutlaka.
elifsen teşekkür ederim cevabınız için🙏