Gkhnm97 Kizlar bnm adetim toplam 8 gun gecti 4. Gun beta yapturdim negatif cikti suan sag bacagim agriyor arada kasiklarima agri girip cikiyor sizce hamismiyim gec dollenme olmus olabilrmi ya fikir verin aranizda sag kasik sag bacak agriyip hamile oldugunu ogrenen oldumu👼
Busracetin Gkhnm97 bence yine de elinizde test varsa yap canim cünku bos yere ümitlenmek daha da kotu olabiliyor baazen , korkmak sonucu degistirmeyecek , insallah oluu sonç alirsin tabi ki 🍀
Gkhnm97 Hulya57 canim aslinda ilk yaptrdgmda negatif cikmisti burdaki gec dollenme yasayanlari gordukce tekrardan umitlendim ya acaba ole bseymi olduki diyorum
Sedaaa0 Bence git bir kadın doğum doktoruna test yapılmasını iste şayet tekrar negatifse 8 gündür gecikme olduğunu ve neden olabileceğinin araştırılmasını iste çünkü biliyoruz ki sadece hamilelikte gecikme olmuyor belki altında yatan başka sebepler vardır. Sonucu da bizimle paylaşırsan sevinirim 🧡😌
Gkhnm97 Sedaaa0 kizlar cok anne olmak istiyorum ya uzulcem diye korkyrm cesaretimi toplayip gidebilrsem yazarim buraya kizlar😔