Kızlarımm hepinize günaydın dün öğlen kızımı kucağıma aldım sezeryan doğum yaptım çok şükür iyiyim sancılarım oluyot elbet ama olsun ağrı kesiciler Allahtan var :)) şimdi dünyalar tatlısı kızıma kavuştum yanımda uyuyor, Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın bebişleri bekleyenlerde inşallah sağ salim kucağına almayı nasip etsin ❤️