bendeanneoldum_ Elenor ben tam 40+2 de doğum yaptım devlette yaptım ama bana sezeryan oluck fln hiç demediler çok şükür doğdum kurtuldm rabbim herkese hayırlı bı seste doğmayi nasıp etsin inşallah
SeydaaYlmz Elenor kontrole gittiğiniz zaman doktorunuz belki yatış yapalım suni deneyelim diyebilir o zaman 😂 benim ikisinde de nişab gelmişti ve sancim vardı dediğim gibi 🤦♀️ son zamanlar öyle oluyor malesef
Nurcanyvz 40 haftalık olunca acilden giriş yapsak açılma vs olmasada doğumu başlatmak için suni veriyorlar mı
Elenor Nurcanyvz şimdi çıktım devletten 40. Haftadayım 41. Haftada suni sancı vereceğiz dedi 41 e kadar bekliyoruz dedi 😏