Ebrugll olur tabi sorun ..
Hemde ikinci gebelik daha riskli diyo ac oku interneti canim orda bilgi veriyor bebeğine bişey olmasın istiyorsan vurunmalisin.
Anne ve baba kan uyuşmazlığı olması durumunda annenin savunma sistemi bebeğin farklı kan grubunu kendisine yabancı madde olarak algılar ve bu maddeyi yok etmek için annenin vücudunda bazı savunma hücreleri yani antikorlar oluşmaya başlar.
Bu antikorlar göbek kordonu yolu ile bebeğe geçer. Buna bağlı olarak bebekte kalp yetmezliği ve sakatlık gibi ciddi sağlık sorunlar görülebilir.
Her geçen gün kansızlığı artan bebeğin vücudu su toplayabilr ödem oluşabilir.Sarılık, beyin hasarı ve hatta İlerleyen dönemde bebek anne karnında kalp yetmezliğinden kaybedilebilir