Mastit diyip geçmeyin ben neler çektim mastit sonrası apse oldu göğsüm öyle bir şiştiki hastaneye her gittiğimde enjektörle çekiyorlardı canım çok yanıyordu sonrasında göğsümde kurudu sertleşti gitmiyordu biyopsiye kadar gitti bu olay daha sonra okuttum geçti çok şükür ama kontrollerimi yapıyorum her sene hiç bekletmeden hastaneye git ben beklettim başıma gelmeyen kalmadı