NurOrhan 16 haftalık gebeyim şu an çok şiddetli Regl sancısı çekiyorum belime bacaklarıma vuruyor, dayanamadım ağrı kesici içtim ama geçmedi. Bu durumu yaşayan varmı Normal miii acaba 🤕🤷🏻♀️
__mom NurOrhan merhaba bende 16 +2 yim kendizi sicak tutun hava sıcak olsa bile ayni agri bendede var surekli dus alıyorum rahatlatıyor kanamam oldu ama bebegin durumu iyi
NurOrhan Premsesko yok bildiğimiz adet ağrısı öğle iğne batması gibi değil hatta belime çok vuruyor şu an
Premsesko NurOrhan ılık bir duş alsanız. Bende de oluyor bazen çok tedirgin ediyor ama kanama yoksa sorunda yoktur dedi doktorum
NurOrhan Premsesko Kanamam yok şükür ama bi duş alayım ben o zaman çünkü 3 saat oldu parol içtim hiç etkisi olmadı
Premsesko NurOrhan 7. Haftada kanamam oldu 14. Haftada kanamam oldu. Birde sürekli kasıklarımda batma Ağrı oluyor pek rahat değilim
NurOrhan Premsesko Yaa Tüh size de çok geçmiş olsun inşaAllah Bundan sonrası rahat olur rahat geçer gerçekten insan çok tedirgin oluyor elinden birşey gelmiyor tedbirli olmaktan başka. İnşaAllah saglıklıca alırız kucağımıza unutturur bu günleri bize 🤲🏻❤️
NurOrhan Premsesko Duş biraz iyi geldi uyuyanildim biraz. Ama ağrım hala devam ediyor tekrar ağrı kesici içtim İdrar yolu enfeksiyonundan şüphelendim bi geçmezse gideceğim doktora 🤷🏻♀️
NurOrhan Premsesko enfeksiyon değerlerim artmış canım serum felan aldım daha iyiyim bugünde kan verdim sonuç bekliyorum
NurOrhan __mom Enfeksiyon için ne önerdi doktorunuz bana antibiyotik verdi ama açıkçası biraz tedirgin oldum