Herkese iyi geceler. Küçük kızımı gecen ay çişe alıştırmaya başladım. Gündüz hiçbir sorun yok çok iyi hemen alıştı ama gel gelelim 1 ay oldu her gece altına işiyor 🤦♀️ hani 1 kere falan da değil 2 3 kere çişe de götürüyorum uyurken yatmadan da. Artık bişey bulmam lazım buna geceleri acaba bezlesem mi bilemedim başına gelenler varsa yardımcı olun lütfen 😣 happy kids te de yazdım belki burdan da yardımcı olursunuz 🤦♀️