Fatma123_ Sarılıktan dolayıdır. Benim de ilk bebeğimde gözlerini açınca şaşırıyordum vallahi 😅 Sürekli acile gidip bu çocuk uyanmıyor diyorduk. 2 saatte bir alarm kurup, ıslak mendille kol içlerini diz arkalarını ve kafasını silerek uyarırdım. Zıbınla bırakırdım kendim de atlet ten tene teması artırarak emzirirdim. Islak mendil olayı çok işe yaradı başka türlü uyanmıyordu ben de öyletopuk cimcikleme falan tabi ki yapamazdım. Sonra sonra düzeldi emme refleksi de kuvvetlendikçe sorun olmadı. 🌼