Deletedmon_98 canım insan bebek yapmaya karar verince o ay nedense tüm belirtiler bebeği gösteriyor hepsi piskoljik birazda, ben ikinciyi için düşünüyorum şuan bebeği 5 aydır olmuyor ama şöyle bişey var ilk aylar midem berbat bulaniyordu ben her ay hamileyim diyordum test yapıyordum ama öyle değil çünkü bizi çok istediğimiz için öyle oluyor çoğu zaman senin yenj bir hafta olmuş çok erken bence belirti vermek için 😊 kendini rahat bırak ila olucak diyede sartlama ben bu hataya çok düştüm kendini rahat bırak ki hemen olsun , rabbim isteyen herkes nasıp etsin inşALLAH sanada canım