Limeekce valla bzde ilkten 800gr’lik mama aldik. Bitiremedik ve resmen yarisi daha doluyken atmak zorunda kaldik 3-4 hafta oldugu iicin. Blmiyordum atmamz gerrktigini, bitene kdr kullanilir zannediyordum. İcim acidi okdr para bosuna gtti diye ama atmak gerekkiyormus iste 🤷🏻♀️ benmde bebis 46 gnluk. 90ml verceksem 3 kasik atiyorum kutunun icindeki kasikla. Tezgahta tutuyorum dolaba koymadim hc. Bu arada sagma makinaniz varsa mutlaka sagim yapin. Sutunuz artacak inşaallah